poniedziałek, 25 września 2017

A może by tak SAL...

Przeglądając strony internetowe trafiłam na fajny wzór kuchenny, który byłby idealnym dopełnieniem samplera Tea Time, którego haftowałam w ramach SAL-u w Haftach Agaty.
Sampler nosi nazwę Cookie Time i mam ogromną ochotę go wyhaftować:
 
I tak sobie pomyślałam, że może ktoś dotrzyma mi w tym towarzystwa? Wiem, że wiele osób ma już ten wzór w swojej kolekcji. Ale może ktoś się skusi...
Kto chętny na zabawę zapraszam po banerek:
Zasady zabawy takie jak zawsze:
- co miesiąc haftujemy po jednym motywie samplera. Motywów jest 9
- kolejne motywy będę podsyłać każdemu co miesiąc na email
- zaczynamy od 10 października, pierwszym motywem chwalimy się najpóźniej 10 listopada
- materiał do haftu oraz mulina wg własnych upodobań, aczkolwiek w samplerze podana jest mulina DMC i Anchor 
- pod tym postem zgłaszamy gotowość do zabawy
- piszemy wiadomość do mnie na iskierka71@gmail.com podając swój adres email
- pobieramy banerek i linkujemy na swoim blogu
I jeszcze jedna ważna zasada - jeśli ktoś chciałby wziąć udział w zabawie ale boi się ze nie dotrzyma terminów - nie szkodzi. To jest zabawa i nikt nikomu głowy nie urwie za nieterminowe publikowanie postępów prac.
To co? Kto chętny?



18 komentarzy:

  1. Chetnie bym sie zapisala na fajny Sal. Wzorek ladny, ale juz tak czesto go widzialam, ze troche mi sie znudzil. Powodzenia w haftowaniu. Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny obrazek, będę podglądać postępy prac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, kusisz tym cudem. Ale! Muszę się porządnie zastanowić, czy podołam salowi. Kurczę, kurczę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja muszę, ja muszę. Nie wiem czy w terminach, ale muszę go mieć:) Bo ten z salu Agaty też mi sie bardzo podoba:) A jako, że motywy ciasteczkowo kawowowo herbaciane uwielbiam to sie piszę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wzorek, życzę wam udanej zabawy i żeby się was dużo zebrało.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem szurnieta nie wyrabiam się z niczym ale mam taką chęć na ten obrazek ze chyba się skuszę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzorek szalenie mi się podoba, więc zgłaszam się i ja :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiada sie super projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się piszę bo mam go w planach do kompletu. Będzie lepsza motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo kusisz, od dawna mam na niego ochotę, ale czasu brak ;) więc będę mocno kibicować :) albo później się dołączę jeśli można?

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam tu z Haftów Magos, Sylwia mi podpowiedziała, że jest taki SAL. Dzięki za podpowiedź, ja jeszcze niekoniecznie do końca wszystko ogarniam :) Jeśli można się przyłączyć to ja bardzo chętnie. Na wzorek SoDa mam ochotę już od jakiegoś czasu, u Magos wygrały niestety :) panienki, a ja mało dziewczęca jestem. A ten wzorek mi leży. Kuchenny jest :) Nie wiem tylko czy dam radę wyrobić się z pierwszym terminem, ale postaram się. Z następnymi nie powinno być już problemów.
    Pozdrawiam Małgosia
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli jeszcze można to i ja z miłą chęcią się zgłaszam =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny wzorek na sal, ja podziekuje, niedługo się pojawi nowy członek rodziny, i niewiem jak to będzie z czasem

    OdpowiedzUsuń
  15. Troszkę po czasie ale z chęcią się zapiszę do zabawy :) zaraz wyślę maila, a wieczorkiem ogarnę wstawieniec baneru na bloga :)

    OdpowiedzUsuń